Mitt hår luktar skoter och jag gillare.

Det blev en helfestlig kväll igår. Som vanligt när vi styr upp. Vi hade lite korridorsfest, dansade som tokar och var alldeles lagomt sliriga för att kvällen skulle bli toppen. Tack alla bästaste ni!

Fick ett sms av pappa imorse där han frågade om jag ville komma och provköra nya skotern. Och med strålande solsken ute och endast en ynka minusgrad på termometern kunde jag inte hålla mig. Skoter är sååå kul. Det blev en kort sväng, ett provåk bara, men nästa gång jag är ledig ska jag försöka ta igen det. Nu luktar håret skoter och jag gillare. Underbart. Som när man va liten.

Annars har jag faktiskt inte åstadkommit ett endaste piss!! Fy mig. Inte städat, inte diskat, inte tvättat, inte plugat (eller jo jag försökte men sömnbristen bet i).... Mina ögonlock är tyngre än bly och såfort jag fikat kvällsfika är det sova som gäller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0