Onsdag, snart torsdag.. seeeen..

Guud så trött jag varit idag. Nu blir det att vila sig i form till helgen. Den alltid så efterlängtade helgen. 2 dagar kvar... snart torsdag.. seeeen.. FREDAG. Om det någon gång kan anses som positivt att tiden går fort så är det nog i väntan på helg.

Full rulle på skolan. Annchristin är galen men underbar. Jag gillar henne. Nu är det bara till att försöka få lite ordning på vad som är vad och sätta igång med uppgifterna. Vi ringde till och med en revisionsbyrå idag för att få hjälp, men när inte ens dom hade några svar gav vi upp. Nya tag imorrn alltså.

Tacos till middag. En solning på iksu. Lite How i met Your mother och en sväng genom diverse fotoalbum. En trött men bra kväll som avslutades med kvällsmacka och thé.

Det känns lite bättre nu. Jag känner hopp. Jag känner att det kan bli bra. Bara man hjälps åt. Jag orkar inte kämpa själv.

I övrigt drömmer vi om sommar, skratt, öppna hav och solbränd hy. Lite mindre minusgrader, lite mera värme.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0