Prio 1.

Jag tänkte ta en promenad imorse men jag ville inte frysa ihjäl! -22 är inte okej. Huvva. Nä, jag bakade ett bröd och slog igång nyheterna istället. Faktiskt inte så dumt det heller.

Skola idag igen efter en grym helg. Den här helgen har verkligen varit toppen, jag kommer sakna den! Vi börjar klockan 13 idag och ska göra lite övningar, lite räkneuppgifter typ. Jag vill verkligen kunna det här, men just nu går det dåligt. Jag ska sätta lite fart i veckan tänkte jag, i veckan är det skolan som är prio 1.

Dagens låt:
Skillet - Rebirthing

"Rebirthing now
I wanna live for love, wanna live for you and me
Breathe for the first time now I come alive somehow"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0