Underligt skönt.

Jag och M skulle träffas 11 idag och räkna ikapp lite. Det gick inte så bra. Vi pratade om allt annat utom skola tror jag. Lite förvånad, för vi brukar vara produktiva.. ganska duktiga på att hålla oss till skola.. Men skönt. Ibland behöver man prata av sig och med tanke på att vi ses varje dag och har gjort i nästan 2 år var det dags... det känns bra att hon vet..

Det är lustigt hur man kan vara någon nära men ändå så långt bort. Jag tror att jag nog kanske inte är den som öppnar mig om vad som helst med vem som helst. Bra på ett sätt, dåligt på ett annat. Jag har tänkt på det där... stänger jag in allting slipper jag bli beroende av andra? tänker att jag minsann kan ta hand om mig själv! men å andra sidan är det så mycker lättare om jag har vänner som vet, som kan förstå, som kan säga sitt... Underligt..

Nu har jag just ätit lax och bulgur. Jag brukar inte steka lax men idag gjorde jag det, trodde det skulle gå fortare. Det gjorde det inte, det var bara jobbigt att behöva vakta den så den inte skulle bränna sönder och samman! Nej, alltig ugn hädanefter! Då blir det perfekt tillagning varje gång.
Ska jag försöka ta mig igenom upp- och nedskrivning av anläggningstillgångar innan jag springer över till J och kollar på 24. Äntligen äntligen äntligen ett till avsnitt. Spänannde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0