8:e säsongen av 24.

Oj oj oj så jag väntat och längtat. Igår kom första 2 avsnitten av 24:s nya säsong. Lika spännande och lika dramatisk som vanligt. Det bästa av allt är att ikväll kommer det ytterligare avsnitt, can´t wait!

Annars blev det en ganska tidigt morgon idag. Kunde inte somna igår, och när jag väl somnat vaknar jag av mig själv alldeles jättemycket tidigare än klockan. Så jag har hunnit med både kaffe och nyheter och lite annat pyssel. Det är visserligen skönt att slippa stressa men jag hatar att behöva vänta.

Idag börjar iallafalla skolan på allvar och det ska bli spännande. Fick tag på böckerna igår, tack M, så idag måste jag kanske bläddra lite och se vad det här handlar om. Jag frågade honom om det var svårt det här och han sa att det tog lång tid innan han förstog. Jag fungerar ju åxå så! Jag behöver rätt lång tid innan jag förstår, oftast ända till tentaveckan vilket är väldigt stressande då alla andra "förstår mer" än mig under hela kursen. Men jag är ju medveten om det så jag får väl isolera mig och köra mitt eget race eller nått. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0