Äntligen helg... eller...

...eller jag längtar egentligen bara till nästa helg. Dels för att jag jobbar i helgen och inser att det inte kommer hända så mycket annat än det, dels för att jag fyller år nästa helg och hoppas på att få fira med goda vänner. Längtar.

Fick sluta tidigt från skolan idag, hemma 11.30 typ. Skönt. Jag har lite dåligt samvete för att jag inte läser när jag kan, nu är det två oproduktiva dagar i sträck... men jag har hunnit med en hel del annat idag ändå! Bland annat avslutades dagen med tacos och 2012. Dålig film måste jag ändå säga. Visst, effekterna var grymma, men resten? Nä.


Nu ska jag krypa isäng (eller vändigt snart) och drömma söta drömmar. Nattinatt. Puss Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0