Arbetsdag, datumklur och en film.

Det var ungefär vad jag åstadkom idag! Jobbade och det gick otroligt bra idag. Fort gick det också. På ett sätt lite skönt att civilisera sig efter en vecka inomhus och ledigt. Jag hade totalt glömt bort att det var lördag idag som vilken annan lördag så folket strömmade in som om ingenting var anorlunda och jag stog som ett fån och funderade på hur tusan jag skulle skriva datumet på presentkorten. 2/1-10 ser ju konstigt ut, tycker ni inte? Men vi väljer oss väl som alla andra år antar jag.

Annars har jag som sagt inte gjort så mycket annat än ätit och kollat film. Surrogates med Bruce Willis var faktiskt helt okej, nästan lite kort hör och häpna. Lite mer action hade dom haft råd med. Men bra.
En mysig kväll i soffan är aldrig fel.

Nu är det sov gott för den här tjejen. Det kommer ju en morgondag som jag hoppas fylla på något sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0