Bästa morgonen!

Ställde klockan på 07.45. Det var morgonpromenad som var inbokat, och ja måste medge att det kändes otroligt tungt när klockan ringde, men jag ångrar mig inte en sekund. Bästa starten på dagen. Hann heja på lite glada ansikten, en sväng på ica och sen hem för att äta frukost.
Såhär borde alla dagar starta! :)

Nu är det full fokus på hemtentaskrivningen. Jag hoppas nämligen på att komma långt idag, riktigt långt! (håll tummarna) Imorgon har vi redovisning av vår affärsplan inför den där juryn av företagsmänniskor. Dresscode och allt ska vi ju ha. Jag är nervös. Vi ska alltså försöka sälja vår idé, smöra för juryn, make them belive! Haha, eller nått åt det hållet iallafall. Så det vore skönt att slippa ha hemtentan i bakhuvudet då tänkte jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0