Beach på iksu.

Nu är vi igång på riktigt och jag försöker ha diciplin. Satt kvar efter föreläsningen och lästa i bibblan, vilket nog var bra för annars hade jag inte fått något gjort.

Sedan fick jag ett litet sms om att det var beachspel på iksu på gång och jag kunde inte tacka nej. Så himla roligt, och att jag var på vinnarlaget gjorde ju inte saken sämre. Hem, dusch, käk, och sedan över till J på ytterligare två ansvitt av 24. Det är riktigt spännande nu, och Cloe är så himla bra!

Men jag blev inte långvarig, promenerade hem tidigt för att styra upp sista skolinsatsen för dagen. Sedan dess har jag suttit och renskrivit föreläsningsanteckningar med handbollsmatchen i bakgrunden. Done and done. Och sverige förlorade. De va ju sämst, efter en så spännande match.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0