Varje minut utnyttjas.

Har inte rör böckerna sen i torsdags, så det kompenserades idag i tysta rummet. Föreläsning 9-12 och sedan tysta rummet till 15.30. Jag fattar ingenting, men jag läser iallafall (?). Sedan hem till tvätten, tvättkorgen var full och resten fick ligga på hallgolvet så det var helt klart dags. I med tvätten 16.00. Upp till lägenheten. Slängde ihop ett bröd. Snabbt iväg till ica, köpa de som saknades. Hem. Ut med brödet. Och nu är det snart ner i tvättstugan för att hänga skiten! Puh. Man kan ju lugnt säga att varje minut utnyttjats idag!

Jag är helt slut.

Och helgen blev mestadels arbete, och faktiskt en sväng på bio. Luftslottet som sprängdes. Den var okej, lite väl lång med tanke på att hela filmen gick ut på att typ "utreda" och "döma" brott och gärningsmänn (ska inte säga så mycke för den som inte sett den). Men nu har jag sett iallafall sett all.

Kanske ska få köpa Ems gamla kamera åxå, jag har nästan bestämt mig. Hon har köpt en ny superfin och gav mig ett erbjudande på sin gamla. En vore ju perfekt med en kamera till helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0