Film, film och film.

Det blev en lugn helg i helgen, och lika bra det för idag ska jag ta tag i den här hemtentan på allvar. Tvättstugan är min hela förmiddagen så det blir nog några vändor i hissen åxå.

Igår var jag på födelsedagsfika hos L. Hennes pojkvän hade ordnat överraskningskalas, hur sött är inte det? Mycket lyckat, även om hon hade sina misstankar. Jag fick träffa lite nya trevliga ansikten vilket jag märkte att jag uppskattade mer än jag trott på min promenad påvägen hem.

Sedan hem för att försöka knåpa ihop några rader på tentan innnan jag gjorde lördagkväll! En barnfilm (UP var det, rätt söt), en komedi (säger till vad den heter när jag minns, för den va kul), en skoterfilm och två glas vin senare var det dags att säga godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0