Födelsedag.

Det var alltså idag jag blev "gammal"!?! Födelsedag har jag iallafall. Jag längtar tills klockan slår 16.00 och jag får åka hem till min lilla familj och äta tårta. Den här dagen är bara alldeles för lång!

Det blev lite sent igår, vilket jag så fint fick lida för imorse när klockan ringde 07.00 och jag absolut inte ens nästan kände mig utvilad. Så det var bara att pallra sig upp, och slänga sig ut i kylan. En promenad i -22 grader och en kaffe innan föreläsnignen var ett bra uppvaknande.
Har precis haft hål i 3 timmar. Det är grymt tråkigt att vänta, men jag har inte varit helt oproduktiv. En timmes läsning, en sväng på ica, hem, fika och nu snart tillbaka igen...

3 timmar föreläsning, sen äntligen helg. Jag ska försöka inte somna innan dess.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0