Första dagen...

En timma, elle rinte ens de faktiskt. Snarare 45 minuters introduktion hade vi idag. Registrering. Köp av ett nytt anteckningsblock. Sen var dagen slut. Superkort. Jag vill ju börja nu! :)

Fast jag känner mig lite orolig för kursen bygger ju på tidigare kunskaper och jag minns inte ett skit! Sen är läraren en sån här människa som gillar att berätta historier och dra avstickare. Att inte ha någon röd tråd kommer ju inte göra saken lättare. Måste nog försöka låna A-kursens bok av någon och läsa på lite?! Haha.
Så planen är alltså nu att äta lunch, pallara mig till iksu och sen läsa på lite. Bra plan tycker jag, jag hoppas den håller!

I övrigt känner jag mig nog ganska positiv till den här våren... 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0