Fotobevis från nyår.

Jag har äntligen lyckats få några bilder från nyårskvällen, långt ifrån alla, men bättre de än inga. Min första tanke var att 2009 var ett ganska händelselöst år, men jag satt och funderade på det där och jag tar tillbaka den tanken fort som tusan. 2009 var faktiskt ett ganska händelserikt år. Året började med en heldundrans födelsedagsfest då jag fyllde 23, vii hann med fjällen, en sväng till tallin, semester i bulgarien, det blev världens galnaste insparksvecka, brännbollyra, mingel i grannhuset, 124 gungade mer än en gång, sommaren då TC blev som mest välbesökt gick, jag tog mig igenom den tyngsta höstterminen i mitt liv med bravur (1 vecka kvar på kursen iof)... ja det finns enorm mycke mer, och jag kommer sakna det, massor!

Men... nytt år, nya tag.. är de inte så? Jag tänkte att jag skulle försöka med det iallafall.

 
 
 

Kommentarer
Postat av: sofia

men här är bilder jag missat.. vi byter :)

2010-01-11 @ 23:55:13
Postat av: Frida

tror ja skickade dom till dig (?)... jag tar gärna dom du har så visst! :)

2010-01-12 @ 10:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0