Gammal?

Idag efter tre timmars föreläsning och en tyvärr alldeles för okoncentrerad Frida åkte jag ner till stan för att äta lunch med L. Det är jag glad för, det gjorde mig gott. Sedan fick vi bevittna en gubbe snubbla över en liten stenkant och praktiskt taget trilla i knäet på oss. Tur han inte gjorde illa sig allvarligt för isåfall hade det varit jag och L som varit tvungna att agera och jag var i chock. Vad skulle jag ha kunnat göra? Ringa 112? Ja de är klart. Hur som helst...

Jag tror jag håller på bli sjuk. Inte bra. Jag vägrar. Men det verkar inte hjälpa. Kör en apelsinkur nu och hoppas att vitaminerna gör mig gott. En sväng på iksu för lite solning har jag hunnit med. Riktigt skönt med tanke på snöstormen utanför.

Bara en jävla dag kvar innan helg. Imorrn går jag skolan från 8 till 16 imorrn. På min födelsedag och allt. Himla typiskt. Japp, ni hörde rätt. Imorrn blir jag ett år större.. eller äldre menar jag! Jag är redan nojjig, och inte blev de bättre när H kollade min bussbiljett bara för att se om jag fortfarande var ungdom?! Klart jag är ungdom! Hur kunde han tvivla? Såå gammal är jag väl ändå inte?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0