Idag har jag mått ganska bra.

Jag känner inte igen mig själv i all den här duktigheten! Bakat bröd. Promenerat. Lagat mat, nytt recept som inte alls blev så gott som jag tänkte men starkt och ätbart och helt okej. Dammsugat. Sorterat strumpor...

Sen humöret! Jag tog mig i kragen. Jag promenerade. Skrattade åt youtubeklipp. Småpratade lite. Längtade till skolan. Saknade iksu. Ville ut...

Jag vet inte om det är en fasad för att hålla mig upprätt, stående, gående, utan att rasa ihop, eller om det faktiskt är ett ihållande beteende och att 2010 faktiskt är påväg.
På riktigt, eller på låtsas... det är nästan så det kvittar, för idag har jag mått ganska bra.

Kommentarer
Postat av: Kii

Bra jobbat!!!! Nu känner jag igen min Frida

2010-01-03 @ 20:00:15
Postat av: Linda

Kung min vän, kung!

2010-01-03 @ 20:38:54
URL: http://lindie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0