Nybakat bröd blev en bra belöning.

Det blev verkligen en heldag på skolan idag. Förhoppningsvis är vi som klara nu. Fick även VG på vår Tema-föreläsning vi hade tisdagen före jul så det känns skönt. VG på duggan, VG på föreläsningen... ett bra utgångsläge inför kommande två prestationer den sista veckan. Affärsplan som ska presenteras för jury bestående av företagsmänniskor (shit vilken press :/) och hemtentan som kom ut idag! Alltså den här hemtentan kommer ge mig spunk! Usch. Jag vill inte, inte inte inteinte, verkligen inte!

Hur hungrig som helst kom jag hem där vid 17 och gjorde ett ryck. Slängde ihop en deg, in i ugnen. Nybakat bröd kunde inte blivit en bättre belöning. Så middag och några brödskivor senare (nybakat bröd äts ju som godis) ligger jag nu i matkoma. Men himla gott var de.

Jag tror inte jag har orken att ta itu med hemtentan ikväll.. så vad jag hittar på istället blir intressant att se.. just nu ligger tandläkarräkningen och stirra rmig i vitögat, hotfullt, och väldigt oroande. Vi slåss nog snart!?! Jag är inte den som är den, hårt mot hårt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0