Oj, jag har kommit fel!

Hemtentan är officiellt klar. Jag kommer inte att få VG som jag hade önskat att jag skulle orkat jobba för, men jag känner bara att jag vill ha de överstökat. Det har varit alldeles för mycket plugg den här terminen och nu har hjärnan slagit av. Idag klockan 12 efter att jag fått källhänvisnignarna på plats fanns det inte motivation till att flytta om, skriva till, förtydliga, kontrollera, ja nivet...

Jag promenerade till skolan och lämnade igen låneböckerna! Så. Lätt som en plätt. Så långhelg för min del.
Annars har det varit en sväng hos frissan, handling på Obs (eller flåt, coop heter de ju numer) och systemet. Sedan en film i grannhuset. Och jag måste säga tack för idag, du har varit en pärla.

Imorgon är det fredag och temat på klassfesten vi ska ha är "Oj, jag har kommit fel!". Vad ska man va? Man kan ju vara vad som helst? Nästan. Jag får klurar lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0