Sherlock Holmes

Ikväll sitter jag hemma hos mamma och pappa, ser på 24 och äter nybakt bröd som om det vore godis. Apelsinerna är supergoda, det dalar ner stora vita snöflingor utanför fönstret och kisse ligger på rygg och kurrar. Vi har det ganska mysigt och jag är glad att jag inte sitter ensam.

Imorgon är det arbetsdag för min del, vilket känns lite konstigt såhär mitt i jullovet men också väldigt skönt att få sysselsätta tankarna med något. Snart är vi tillbaka i vardagen igen och jag tror inte det kommer bli så dumt faktiskt.
Men inte riktigt riktigt än, för några till pluggfria dagar vill jag nog njuta av. Sedan fick jag se trailern för Sherlock Holms som har biopremiär idag. Den såg alldeles lovande ut med både bra action och en gnutta ironi, och jag hoppas verkligen jag hinner med ett biobesök till innan allvaret drar igång. Sen lär ju inte filmen bli sämre när den har Robert Downey Jr i huvudrollen.



Kommentarer
Postat av: Linda

Jag såg den igår! Jag tyckte den var riktigt bra!

2010-01-02 @ 12:12:05
URL: http://lindie86.blogg.se/
Postat av: Frida

men ååh! då måste jag verkligen se den :)

2010-01-02 @ 17:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0