Skönt när det är över.

Usch va kallt det var! Ansiktet frös ju bort påväg hem från universitetet idag! Jag ska uppfinna kläder till ansiktet! Det gjorde till och med ont! Värkte i smalbenen av köld, kinderna dog, händerna kröp in i jackan..
Och lägenheten är fortfarande lika kall, men idag slängde jag iväg ett mail till kvartersvärden och sa att jag inte står ut längre och bad dom komma och kolla om det är något som är fel. Jag hoppas jag får svar snarast.

Förmiddagen på skolan. Tillbaka till verkligheten? Ja, nästan iallafall. Vi fick lite tankar och gav arbetet lite struktur, så imorrn hoppas jag vi komemr igång på riktigt. Text på papperet är vad vi behöver. Nu är det bara 1,5 vecka kvar på den här kursen. Weeee. Sååå himla skönt när det är över. Höstterminen har varit en endaste arbetsmässig börda. Jag räknar inte med att nästa kurs blir lättare, men den ser jag åtminstonde fram emot, det är någonting som jag faktiskt vill lära mig!

Nu ska jag diska, äta middag och sen blir det bio. Sherlock Holmes. Jag tror den kommer va grym! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0