I smile on the inside.

Jag har haft tre alldeles fantastiskt underbara dagar. Vilken kanonstart på semestern. Sol i mängder, mys i solen, kubb, grill, mjukglass,  minigolf, beachvolly, tisdagsrex... and it´s just keep going. Ska försöka ragga till mig semesterstarten i bilder om bara grannen ville pallra sig hem snart så hon kan dela med sig?!

Har precis lämnat H på flyget och det känns tomt utan honom. Men jag är glad att han tillslut fick ledig för att åka upp, och förhoppningsvis dröjer det inte en evighet till nästa gång vi ses. Han som får mig att le.

Tills vidare lyssnar jag på regnets smatter tillsammans med tonerna ur högtalarna för att kamoflera tystnad och ensamhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0