Måste bara klaga lite.

Jag hinner som inte med mig själv just nu! Vilka monsterdagar jag jobbar. Kliver upp före alla, jobbar, hinner inte ens iväg förrens jag ska iväg igen. Mina fötter värker hysteriskt mycket, prick nu, men jag kom fram till att kapa av dom var en riktigt dålig idé. Så nu har jag sprättat boxen som plåster på såren. Jag önskar verkligen vi hade skönare skor påde där stället, känns som jag klampar omkring i betong hela dagarna. Det kan omöjligt va nyttigt. Eller om skönare skor va lite för generöst kanske vi iallafall kan bli sponsrade med sånna där gelesulor, borde ju kännas bättre att gå på daller än på betong?!

Sen måste jag klaga lite på mig själv också för att jag är så grymt otränad! Vi spelade brännboll med släkten igår, vilket var superkul förutom att mitt lag förlorade då. MEN... jag kunde typ inte gå imorse, höftböjaren ville inte samarbeta! Tragiskt. Av EN ynka brännbollsmatch (eller iof två om man räknar revanschen). Jag måste styra upp. Punkt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0