Movietime.

Äntligen. Bara en ynka skitdag kvar till helg. Okej, kanske inte "skit"dag, vem vet, den kanske blir den roligaste i mitt liv, men jag tvivlar. Hur som helst, jag längtar efter helg som aldrig förr.

Idag har varit världens jäkla segdag och jag fick inte direkt mer motivation av "sur"kunden som så gärna ville ha min hjälp men körde sarkasm och ironi rakt igenom. Sen sa han tack för hjälpen och jag gick därifrån som en väldigt liten människa. Ville han ens ha hjälp eller ville han bara ha någon att leka duktig med?

Nu har jag supersnabbat mig genom dusch och garderob och kylskåp för ikväll ska vi på bio. Hur mysigt blir inte de? Jag längtar. Actionkomedi på schemat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0