Spontant och bra.

Det blev en sväng ner på stan igår, i sista minuten, spontant bara sådär. Rex. Riktigt kul kväll. Men efter att ha klivit utt före 06.00 och dansat till stängning antar jag att jag var en aning trött. Jag har aldrig i hela mitt liv sovit så länge som jag sov idag. Jag som skulle hinna så mycket på min lediga dag fick helt plötsligt bara en halv dag, en halv trött dag.

Jag har iallafall tvättat, äntligen packat upp kläderna ur resväskan sen semester och dammsugat hålan. Tänk att det ska va så tråkigt att packa upp? Varför drar jag ut på eländet varenda jäkla gång jag varit någonstans? Jag hade tänkt gå på en prommis åxå, men eftersom mina benhinnor verkar ha fått en inflammation och jag haltar omkring i smärta blev det bara ut genom dörren och sen vända på klacken och halta tillbaka. Får jag inte ha gympaskor på jobbet imorrn blir det nog inte så mycket jobbande för min del.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0