Tokmysig helg.

Visserligen jobbhelg. Men balkonghäng, ett glas vin (eller flera) och skitsnack igår blev en tokmysig kväll, och nu styr vi upp grill så jag ska inte klaga. Vi härjar på stan ikväll. Och vet ni!? Idag, prick idag, är det en vecka kvar till två veckors semester. Som jag längtar. Lika så mina fötter.

Förresten så träffade jag världens sötaste unge idag. Jag hjälpte henne att ta fram en plastpåse som jag sedan höll upp så hon fick packa alldeles själv. Sen precis när hon och hennes mamma skulle gå ropar hon, kanske 3 år, max, "tack för hjälpen!" Såå söt. En sån unge ska jag har när jag blir stor. Råsöt och toktrevlig.

Ses i dimman.. eller vimlet menar jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0