En aptitretare?

Jag har haft en riktigt mysig helg. Vi har egentligen inte "gjort" så mycket mer än att bara vara. Vi har haft sol. Vi har spelat kubb. Vi har spelat kort. Vi har druckit vin. Vi har grillat. Vi har skrattat. Vi har ätit jordgubbar och löst musikkryss. Jag har haft semester och mått som en glad treåring.

Och nu är jag precis hemkommen, har lagat mat, gjort matlådor, diskat, packat upp, och och och... nu då? Vad ska jag göra nu? Allt känns bara tomt! Kallt. Tråkigt. Jag är rastlös. Klockan är bara 5. Det är inte ens sol ute. Det är mer än 3 timmar kvar till Brasilien ska spela mot Elfenbenskusten (om jag minns rätt?). Vad hände? Det tog slut så fort. Som att jag fick smaka på en dröm, en aptitretare av semesterlivet, och sen bara slungas tillbaka till verkligheten.

Jag vill ha mer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0