Klirr i kassan.

Sommarpeppen har verkligen börjat infinna sig nu. Livet känns lättare och gladare på nått underligt sätt. Har precis kommit hem från bio, Sex And The City 2. Den var lättsam och småkul med en alldeles lagom måbra känsla. Behövligt. Tråkigt att det blev lite stressigt bara, hade trötta ögon vid min sida ;)

Och inte nog med att sommarhumöret förhöjer livet kom skatteåterbäringen inte en sekund försent! Jag har levt som en fattig kyrkråtta och för första gången på väldigt länge känner jag mig på plus igen. Jag funderar faktiskt på om jag ska passa på att unna mig någonting? Ingenting speciellt, bara något, kanske för att jag klarat mig igenom hela vårterminen med plugg och tentor och gruparbeten? Eller kanske bara för att jag inte kunnat haft råd att unna mig något och nu kan?



Kommentarer
Postat av: sofia

filmen var mys! men måste se om den nären kommer på dvd.. :)

2010-06-09 @ 23:12:25
Postat av: Linda

Göre! Unna dig något! Det är 40% rea på alla damkläder på The Store :)

2010-06-10 @ 08:59:28
URL: http://lindie86.blogg.se/
Postat av: Anonym

oh, tack för tipset linda :)



japp dvd it is. du håller utkik!

2010-06-10 @ 17:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0