No limit.

Värdens längsta dag tror jag bestämt det har varit. En dag av ständig väntan och huuur mycket som helst att göra. Mina axlar och fötter värker. Söta L gjorde dock min dag, även om den nästan var slut, när hon plötsligt dock upp i varuhuset och jag fick småprata lite.

Men jag har inte hunnit så mycket mer än att handla och handla och packa upp grejerna sen jag slutade. Varning varning, handla aldrig dagen före midsommar. Vilka sjuka köer, och folk tar verkligen ingen hänsyn, dom bara kör, rakt fram, sitt eget race, no limit. Min trötta hjärna pallade inte många minuter i affären , och när inte ens armbågarna hjälpte gav min tjurskalle upp, vilket slutade i att jag glömde typ hälften av vad jag hade tänkt. Har Ica öppet imorrn kanske?

Nu ska det fikas kvällsfika på balkongen och den gula boxen ska sprättas. 2 dagars ledighet och gott sällskap måste ju få firas! :)

Kommentarer
Postat av: Linda

:) var ruggigt trevligt att träffa dig en snabbis också, och tack för rabatten ;)

2010-06-24 @ 20:00:49
URL: http://lindie86.blogg.se/
Postat av: elin

Hej, pga flytt rensar jag ut hela sommar garderoben till priser fr 10 kr. Besök gärna min blogg,tack.

2010-06-26 @ 14:50:56
URL: http://buyitnoworlater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0