Noll-Noll..

Var kom förkylningen ifrån? Jag kände av halsen för några dagar sedan och jag blir bara snuvigare och snuvigare. Helt plötsligt bara sådär. Hoppas det inte blir något långtvarit.

Jag har jobbat hela veckan hos pappa, och jag är så otroligt tacksam för att jag fick komma dit. Jag hade inte pallat att göra ingenting en hel vecka, och det hade inte min ekonomi gjort heller. Så tack pappa för att du fixade! Jag tror inte jag sa det, men jag uppskattar det!
Och efter en arbetsvecka börjar ögonen vara lite trötta. Jag är glad att jag fick följa med på grill och fotboll ikväll även om jag kanske inte var kvällens roligaste sällskap. Men jag tar nya tag till imorrn.
Tråkigt med noll-noll match, jag hade önskat ett mål åtminstone för spänningens skull!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0