Oj så bra!

Tenta resultatet ligger ute nu, och jag klarade statistiken med bravur! Till och med näst bäst i klassen! Flåt, men jag var bara tvungen att skryta lite. Jag pluggar nog mer än någon av mina klasskamrater, ingenting kommer gratis. Jag kanske är lite långsammare än er andra, men det gör ingenting för det är så himla skönt när det ger resultat. Som pappa sa; "sug på den i sommar!" Och tro mig, det ska jag! Oj så bra!

Förkylningen känns lite lite bättre idag, förutom en söndersnyten näsa och hosta börjar orken sakta men säkert återkomma. Och ikväll ska jag packa. En arbetsdag till, sen får jag åka på min minisemester. Spontant men efterlängtat.

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0