Redo tror jag.

Nu har jag tryckt en chipspåse, läst igenom sammanfattningarna och letat fram extrabatterier till miniräknaren. Man kan aldrig vara säker, vill ju inte att den ska "dö" precis mitt i ett avgörande skede. Till exempel precis när jag tryckt in alla siffror i hela formeln för Sr^2 (för er som inte har en jävla aning om vad jag pratar om så är det en enormt jättelång matematisk ekvation och tar typ en kvart att trycka in på miniräknaren) och bara har att trycka enter för att få ut svaret kvar. Dog den då skulle jag nog bryta ihop. Därav säkerhetsbatterier. 
Jag tror att jag är så redo som jag kan bli för den här tentan. Nu hoppas jag bara att Johan är guldgossen själv och ger oss en vettig tenta som jag känner att jag kan bemästra. Skulle vara en skön avslutning på terminen om jag gick därifrån imorrn med en känsla av att ha flaggan på topp!

Dröm sött. Håll tummen imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0