Soffnötning.

Större delen av dagen på soffan och en dusch senare känner jag mig lite mer människa! Jag som skulle få så mycket gjort idag ligger en aning efter, till exempel packa. Jag som kan göra 5 ombyten innan jag är nöjd... det måste ju kännas rätt för dagen lixom... förstår inte riktigt hur jag ska kunna packa för hela helgen redan nu? Det som känns helt på sin plats nu, kan ju vara totalt galet imorrn. Och när helgen dessutom innebär 50års kalas kände jag att jag nog kommer skjuta på den där packningen till sista minuten.

Klockan närmar sig 18 och man kan väl som säga att kvällen börjar nu, det är åtminstone vad tv-hallåan påstår. Om en liten stund ska jag mysa ner mig i soffan  (som om jag inte nött på den tillräckligt idag) med grannen och spana in när Brasilien lirar lite fotboll. Förhoppningsvis inte noll-noll.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0