Vilar mig i form.

Började se en film igår, men när klockan var 21.30 orkade jag verkligen inte hålla ögonen öppna längre så jag tog en tidig kväll. Den här förkylningen verkar inte samarbeta, och idag hostar jag som en toka och har väl snart snytit upp hela min servettförpackning. Kanske borde köpa näsdukar?

Hur som helst så såg jag klart filmen nu imorse. The Blinde Side. Den var riktigt bra. Ett drama med bland andra Sandra Bullock. Den kan jag rekomendera.

Idag är jag ledig vilket är väldigt skönt. Jag hade massor med saker att göra, men jag tror jag ska försöka att ta de ganska lugnt och vila mig frisk. Jag åker ju till Norrköping på torsdag och vill gärna inte komme dit som värsta snorungen, alldeles hängig och trött.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0