An(BuC) = (AnB)u(AnC)

Det här med framtiden är inte lätt. Jag önskar att jag fortfarande var 3 år och ovetandes om livets svåra val och konsekvenser. Då var livet bara lek, en minut i taget utan samvetskval och bekymmer om vad som kommer sen. Just nu är jag uppgiven och förvirrad och jag vet uppriktigt inte hur jag ska göra.

Jag har iallafall multisaskat den här morgonen trots att jag sov alldeles förträffligt dåligt och vaknad upp tröttare än någonsin.
Men frukost, lite partymusik, nyheterna och lite mer partymusik gjorde nog sitt för den har de rullat på riktigt bra. Cv, personligt brev som inte alls blev kalasbra men det är absolut bättre än inget, samt lite läsning i statistikboken är vad jag åstadkommit. Det är verkligen jobbigt att läsa på engelska känner jag. Jag har nog blivit bortskämt med turen att bara haft svensk literatur ett tag nu.

Omsesidigt uteslutande, union och snitt. P(AuB) = P(A) + P(B) - P(AnB) och An(BuC) = (AnB)u(AnC) får nog vila för idag. Min hjärna klarar inte mer grekiska nu.

Fredageftermiddagen ska spenderas med bästaste mamma, och sen tror jag det blir Epuben och lite Stand Up.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0