Bahamas.

Skulle plugga efter lektionen idag men jag blev inte långvarig. Mitt fokus är sämst just nu, på botten. Desto mer att reparera sen. Inte bra. Jag är uppriktigt stressad nu. Usch.

Skulle iallafall promenera lite men precis när jag skulle ut genom dörren började det ösregna. Bra timeing? Jag fick iallafall fly verklignehten en liten stund innan det blev tvätt och mer läsning. En sväng till Bahamas med S, handling på ica och massa småprat hela kvällen har varit ungefär vad jag har orkat med.

Imorgon är det fredag. Mitt sinne vill ta helg, men mitt samvete säger plugg. Vi får se vem som vinner. Hur som helst kommer jag inte att plugga på en fredagkväll och det är iallafall någonting att längta till.

Helgen är lång och har jag tur kanske jag får mig både en skoter tur och se på Alice i Underlandet`?




Åh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0