En sak i taget bara.

Idag har inte riktigt gått som jag tänkt mig. Körde fast på en och samma uppgift hela dagen. Skräp! Vad dåligt det går! Det här med koncernredovisning är komplicerat alltså. 
Men jag har iallafall diskat, dammsugit och fått mig en underbar promenad i solen. Resten av kvällen har gått ut på att synda glass i soffan, Ben & Jerry såklart (hela paketet, bara till mig..urk), samt förgylla mitt liv med drama.
Greys, One Three Hill och Privet practis är bara några av alla serier jag hunnit ta mig igenom.

Imorgon är en ny dag. Jag tar igen allt då! Jag ska unna mig lite träning. Jag kommer att krypa in i tentabubblan. Stress. Ångest. Men imorgon börjar jag om. Tillbaka på ruta ett. Jag har ju klarat allt annat, varför skulle jag inte klara det här? En sak i taget bara. Skapa struktur. Hitta ett system. Jag kan klara det här. Jag måste klara det här. Det finns inga andra alternativ än att lyckas! Punkt slut!

Jag ska komma tillbaka till det här inlägget om ett par dagar när jag bryter ihop och vill ge upp och absolut inte tror att jag fattar nått. Blev ju ett bra pepptalk till mig själv där märkte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0