Det blev bättre.

Jag har inte så mycket mer att säga annat än att livet leker! Och om jag tillåter mig att känna efter så mår jag otroligt bra. Det är som att livet har ett "flow" just nu.
Från att gå från en otroligt jobbig höst, en jul där jag bara ville stänga in mig, slänga bort nyckeln, gräva en grop, till att må som en glad treåring 3 månader senare är mer än jag kunnat hoppas på.

Sedan hjälper det ju till när allt slit i skolan visar sig ge resultat och att vårkänslorna i umeå börjar blossa fram.

Till VäderGudarna;
Snö. Bort. NU. Helst igår.
Vårsol. Värme. Grönt gräs. Javisst.
Tack på förhand!

Annars säger jag bara tack för världens bästa påskägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0