Lost in you.


Min eftermiddag och kväll på stan var hur mysig som helst. Jag är mest bara glad. Och vill ni se en spännande film kan jag rekomendera Green Zoon  som går på bio nu. Skönt att de Matt Damon i sitt rätta element.

Jag vet inte hur jag lägger upp youtube-klipp längre, men den här låten är otroligt fin. Den får du.

Lost in you- Three Days Grace
http://www.youtube.com/watch?v=gBeCKmIN8bQ

Somehow I found a way to get lost in you
Let me inside
Let me get close to you
Change your mind
I'll get lost if you want me to
Somehow I found a way to get lost in you

In you
The pain of it all, the rise and the fall
I see it all in you
Now everyday I find myself saying
"I want to get lost in you"
I'm nothing without you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0