Man kan ju önska.

Godmorron! Frukosten är slukad och här sitter jag med kaffet i handen! Lördagmorgon alltså. Jag hade önskat att denna morgon haft ett litet annat upplägg, kanske lite sovmorgon, ingen stress, en skön morgonpromenad och lite sällskap, stor frukost i lugn och ro, kanske en tidning, nybakat bröd, kaffe, thé, juice..., Men det är jobb-helg i helgen, i kombination med tentaplugg, vilket resulterade i att jag nu ska ge mig på (och förhoppningsvis klara att lösa utan facit) åtminstionde en skit-uppgift innan jag kilar iväg till jobbet.

Spelkvällen igår slutade i en oavgjord match och en fet förlust. Hur gick det till? Hur som helst var det en trevlig kväll trots att tröttheten kickade in rätt fort.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0