Sjukt bra!

Full pott på sista Caset som vi var så säkra på hade gått åt skogen eftersom vi inte svarat exakt som facit! Men se där, va fel man kan ha! Sjukt va bra vi är! Jag är så stolt! Totalt alltså 14 av 15 poäng var riktigt riktigt skönt att ta med sig till tentan!

Och trots att jag fick ett sms 9.15 där M frågade om jag tänkte hoppa över lektionen som tydligen började 9 istället för 10 har jag varit otroligt glad idag. På bra humör. Det gillar jag.

Ikväll har varit en bra kväll åxå. På många sätt. Visserligen inte i pluggväg, men jag har totat på med en del annat. Har nu bland annat ett första utkast till ett CV... ska bara låta mamma och pappa hjälpa mig med vad som verkar väsentligt och inte, men sen är det klart. Sedan fick jag oväntat besök åxå, en liten energikick är aldrig fel.

Nu ska jag sova och ställa klockan på tidig tid. Mer tentaplugg väntar, och en fika på stan med älskade L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0