Skitsvår.

Tentan igår gick inte alls bra! Skitsvår var den. Och vissa frågor förstod jag inte ens vad hon va ute efter. Men jag behöver inte gå ovetandes speciellt länge för tydligen ska tentan va rättad och klar redan på måndag! Håll alla tummar och tår att jag får godkänt.

Men lite skönt är det ju ändå att få komma ur tentabubblan. Att kunna ha ett liv igen. Och redan idag börjar nya kursen, statistik, som tydligen ska gå på engelska på grund av för få deltagare. Hur ska de gå hade dom tänkt? Engelska? Fast sålänge jag slipper skriva tentan på engelska borde jag kanske överleva? 
8.30 börjar vi iallafall, så ingen sovmorgon idag alltså.

Sedan ska jag kila iväg på fördjupningsvalsinformation för tredje gången under min utbildning. Jag önskar verkligen att jag bara kunde veta vad jag vill jobba med? Så att jag hade kunnat planera min utbildning och vilka kurser jag behöver för att nå dit. Men jag har ingen aning! Ingenting känns extra roligt, eller extra spännande eller sticker ut extra mycket. Allt känns bara okej, jaha, jo men kanske. Hur ska jag göra? Vad ska jag välja?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0