Tokigt långa skoldagar och brist på sömn.

Jag är helt knäckt efter över 9 timmars skoldagar med examinerande uppgifter. Jag är helt matt i kroppen för att det saknas alldeles för många timmars sömn. Och jag är helt slut i huvudet efter massor med grubblande.

Vi kan iallafall konstatera att AnnChristin är galen och ibland mer än så. Jäkla skituppgifter. Det värsta av allt var att vi hade rätt svar på papper men ändrade svaret pga trötta hjärnor precis just innan vi lämnade in och såg våra poäng gå upp i rök. 

Att sitta med en uppgift i över 36 timmar är inte mänskligt, och det är kanske inte så konstigt om man inte tänker klart och kanske inte är bästa vänner varendaste minut. Det är tur vi är rätt lika, att vi inte tar illa upp och att vi kom fram till att allt agg idag är glömt imorrn. för imorrn är vi bästa vänner igen. 












                                                                         Jag är så väldigt ledsen. Hur kunde det bli så fel`?
                                                                         Jag saknar. Ångrar. Önskar. Längtar. Hoppas. Vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0