Från tårar till skratt.

Den här fredagen blev verkligen inte vad jag hade förväntat mig, men den fick på något sätt ett otroligt bra avslut ändå. Det är häftigt hur mycket man kan tillåta påverkas av andra människor, på alla sätt naturligtvis, både bra och dåligt. Till att gå från tårar till skratt. Till att gå från att känna sig trasig och tveksam till att känna hopp och längtan.

Lika ledsen för att jag jag spenderat kvällen i soffan är jag glad att jag tog den här stunden för mig själv. Nu är siktet 100% inställt på Återsparken imorrn. 11.00 sätter kalaset igång och jag gissar att jag kommer börja min morgon med partylistan på maxvolym och sen kan jag inte göra mer än att låta dagen ha sin gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0