We can do this.

Vaknade upp imorse och var helt säker på att jag försovit mig, paniiiik, började jag inte 8 idag? Hur kunde jag ställa klockan fel? Vad är det egentligen för dag? Sliter upp mobilen och kollar kalendern.. Onsdag.. sitter spikrak i sängen, tänk tänk tänkt, onsdag... onsdag? onsdag! allt snurrar... men nä, jag hade inte försovit mig. Klockan ringde precis när den skulle och det var igår vi började 8. Jag hänger inte riktigt med i svängarna this days.

Det har varit en lång dag idag, nytt case, nummer 2. Jag hoppas vi grejar de där imorrn. Det gick ju bra förra veckan. Halva klassen fick göra om uppgiften medan jag och mallan kunde glassa med ett alldeles godkänt resultat. Eliten, var de inte så vi sa?

Min kurering fortsätter. Jag är inte sjuk.. än iallafall. Tänkte verkligen inte bli. Så jag tar det piano, samlar kraft, och hoppas på 100% laddning tills helgen. Men de där med att klä ut sig? Varför? Kan det inte bara räcka med att närvara? det var iallafall min plan!

Och de där med magkänsla är svårt. Ibland är den bra. Ibland är den bara tom och konstig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0