Blommor på balkongen.

Jag plockade blommor till balkongen igår. Tänkte att det skulle bli mysigt med lite färg där ute, ´sommrigt, mer hemtrevligt... Men eftersom jag inte hade någon riktig vas utan tog en mugg fick dom inte tillräckligt med vatten så idag var dom döda. Det blev ingen långvarig uppiggning av dom där blommorna inte. Däremot var mjukglassen på stan kanske den godaste någonsin!

Yttrerligare en långdag i skolan, men tack och lov gick seminariet bra. Jag slapp presentera på engelska den här gången. Antar att min gång blir nästa. Iiiih. Motivationen till att plugga är inte alls hög när solen strålar som aldrig förr. Det känns nästan lite skönt att det ser ut att bli molningt en stund nu. Jag ska passa på att dammsuga, diska och cykla till ica och köpa det livsnödvändiga toapapperet innan jag gör kväll. Film lutar det mot. Blir bra, då är jag utvilad imorrn när det är dags för grillning på Berghem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0