Det syns när man är kär.

Tänk att det syns när man är kär!

Efter en enormt seg dag bestämde vi oss tillslut för att åka ne rpå tc för att dansa lite. Vi missde bussen men vad gjorde det när vi har ben att gå med?! Och jag ångrar itne att vi tog tag i livet för där var alla möjliga och omöjliga! Det blev en kanonkväll.

Men sen händer en märklig sak... En kille kommer fram till oss från ingenstans och säger;
"Ursäkta, jag måste bara få säga det här, men jag har sett er några gånger ikväll och ni ser så himla kära ut"
Vi bara tittar på varandra och förstår inte riktigt vad som händer, men han fortsätter..
"Jag önskar att jag med fick vara sådär kär... bla bla bla, ni är typ kärleken själv! Riktigt kul!"

Hur ofta händer det liksom? Inte trodde jag att det skulle synas, synas så mycket så att en helt okänd människa bara måste få berätta det.

Lite bilder från yran:

   
  


I övrigt sitter jag och pluggar varenda ledig stund och jag börjar faktiskt känna mig enormt skoltrött. Det är tur att det inte är så långt kvar nu. Jag måste bara greja en tenta till!


Kommentarer
Postat av: Linda

Säg till om du vill ha paus i ditt pluggande med en uppiggande promenad eller så, jag är ledig fram till fredag :)

2010-05-30 @ 21:17:31
URL: http://lindie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0