Feberyrar.

Har legat och feberyrat en natt till. Fast idag känns det som om huvudet typ ska sprängas. Undrar om det beror på allt snor eller något annat? Hur som helst är det inte alls kul att vara sjuk. Man bara ligger här, man blir så liten, så ynklig, så hjälplös, och allt är jobbigt, till och med att andas (kan ju iof va den täta näsans fel).

Tur att världens gulligaste H fixade middag till mig, köpte dricka och höll mig sällskap mellan frossningarna. Eftersom jag inte var kapabel till så mycket annat än att ligga i sängen började vi se Cugar Town som jag tyckt verka lite underhållande på reklamen. Lättsam och lite småkul. Perfekt nu när jag är sjuk.

Jag hoppas att jag piggnar till snart, jag har alldeles för mycket att göra. Fast det passar sig väl aldrig att vara sjukt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0