Igår var han borta.

Igår var han borta. Världens bästa björn. Han brukar sitta i min säng, men han va spårlöst försvunnen. Som ett litet barn letade jag igenom hela lägenheten och hittade honom inte. När jag minns tillbaka hade jag nog inte sett honom sen i torsdags, så jag letade inte bara i tvättkorgen, utan under säng och soffa, i garderoben, på toan, byrålådorna och i klädhögen. Han är ju tjock, jag borde ju ha sett honom?!

 
Vaknade imorse av mig själv, innan klockan ringde kl 7. Pigg som utvilad. Himla skönt. Lektionen idag var en sömnfest utan dess like, och påvägen hem blev jag bländad av en knallrosa, neonliknande rosa, rock/jacka! Som en varningsskylt lös den upp hela parkeringen. WATCH OUT! HERE I COME!

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0