Lite trasig.

Dålig uppdatering här, i know. Men det finns inte så mycket tid till något just nu. Jag hade iallafall en toppenhelg med premiär på TC, älskade TC, i lördags och sedan fick jag veta att jag klarade statistiktentan med hela 3 poäng! Riktigt skönt, jag som trodde jag skule faila!

Skolan är ett berg, jag förstår inte hur dom tänkte att vi skulle hinna genomföra en statistisk undersökning från grunden på typ 2 veckor? Intressant, visserligen, men alldeles för tidskrävande. Dugga på måndag ska vi hinna med också. Sedan hjälper det ju inte att jag är en trasig människa. Inatt har jag legat med feber och värk i hela kroppen. Förkyld som tusan, och helt orkeslös.
Två alvedon och frukost, jag hoppas jag håller igenom hela presentationen som vi ska hålla i idag, på engensla!!! Iiiiiih. Jag vill inte, inte, inte, inte. Och om kroppen kunde sluta svettas?! skulle jag kanske kunde klä på mig snart!

Jag biter ihop. Imorgon är en annan dag.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jobbigt. Krya på dig och kämpa igenom dagen. Imorgon är ju ändå en röd, då kan du ta det lite lugnt :)

2010-05-12 @ 08:46:45
URL: http://lindie86.blogg.se/
Postat av: Emelie

Det var det sjukaste. En presentation på engelska!??! Ja minsann... klarar du detta då klarar du nog allt! Kan det vara så att vi hade dåliga engelskalärare i skolan som gjorde, att iaf jag, blev skitdålig på det?

2010-05-12 @ 17:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0