Min idol.

Mysmorgon. Lite stek på gården. Hundvakt och prommis till ica. Vilken killmagnet den där söthunden är! Snart sprättar vi första och väntar på att grillen ska tändas.

Pappa rullade förbi med lastbilen tidigare idag med kubbspelet så kanske får vi spela lite ikväll också. Himla glad jag blev när han kom, inte bara för att han kom utan också för att lastbilen kom. Jag tror jag saknar den, att se den, att åka den, att de pappa i den. Pappa var ju den häftigaste på hela gjorden när jag var liten och han kom där, till dagis, och hämtade upp mig och lillebror med lastbilen. Min idol då. Min idol nu. Älskade pappa.

Hoppas på att solen lyser och att kvällen blir en toppenkväll.


Kommentarer
Postat av: Linda

Jaaaa! Kubb!

2010-05-21 @ 15:35:15
URL: http://lindie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0